Tossa yks ilta mulla oli tylsää, kun päivä oli mennyt vaan dataillessa. Äiti oli ostanut mun kuvistyötä varten valkosen tyynyliinan, koska mun oli tarkoitus painaa haisuli siihen. Laiska kun olen, tulinkin siihen tulokseen, että painankin sen haisulin mustaan paitaan jottei mun tartte leikata mustaan väriin sablunoita. Tää tyynyliina jäi siis ilman käyttöä, mutta päätin hiukan muokata sitä. Kaivoin meidän kangastussit ja aloin kirjottaa mustalla ja punasella tussilla mm. Sonata Arctican, So called planin ja Bleakin biisejä tohon. Tuli aika jännä.

Päätin vielä kirjottaa toisellekin puolelle jotain uni-aiheisia juttuja. Nyt pitäis vielä silittää toi ni sais käyttöönkin.

Muuten, oon innostunut sisustamaan mun huonetta uudestaan. En mitään seiniä ole maalamassa tai juurikaan uusia kalusteitakaan ostamassa, mutta uusia mattoja, kalusteiden lakkausta ja tämmöstä pientä hieno säätöä. Voisin laittaa, vaikka tännekin sitten kuvia siitä miten toi huone edistyy.

Ps. Vaihdoin pohjankin tämmöseen keltaseen. Tääkin väliaikainen, mut parempi kun ne ekat ehdokkaat.