Aivan ihanasti on alkanu ihan yhtäkkii vihertää puut ja ruoho ja kaikki. ~ ♥

No mutta tulin vähän aikaa sitten tuolta jostain rippikoulujutusta, misä me saatiin katekismukset, raamattu ja semmonen joku muu uskontoon liittyvä vihkonen. Mulla on riparivihkosesta vielä pari merkintää suorittamatta, eikä täs kyl enää kauheest aikaa oo suorittaa noit. 16.6 pitää toi palauttaa ton rippikoulun ohjaajalle. Jäiks, no enköhän mä kerkee yhes ehtoollisjumalanpalvelukses käydä ja suorittaa lähimmäispalvelu tehtävän.

valkoinen toppi H&M
sininen teksti t-paita Only
valkoinen neuletakki H&M
valkoiset shortsit ikivanhat, Kappahl
balleriinat DinSko

En oo ikinä tajunnu, ku ihmiset sanoo et "shortsit nousee ylös", mut nyt tajuun! Pyöräilin tänää seurakuntatalolle, tai itse asiassa pois päin, ni tuli oikeasti semmonen tunne, että noi lahkeet nousee niin, et puolet takamuksesta näkyy. Nämä valkoset mikrot alkaa jo ehkä olla mulle liian pienet, mut ku menee lantiolta kiinni niin päälle vaan. Jä mä muuten mietin kauan laitanko noiden mikrojen alle legginsit, koska mun jalat ei oo missään maailman parhaassa kunnossa. Mökillä hyttyset söi ja mun jaloissa on varmaan 20 punottavaa puremaa, joka ei oo kyl kauheen imartelevan näköstä. Jätin sitten laittamatta, kun ajattelin, et me kuitenkin vaan istutaan siellä sisällä jalat pöydän alla eikä mun jalkoja kukaan kattele.