Näw, kauheen vaikee keksii otsikoita.

Kuten huomaatte, olen herkutellut. Vappuna tuli juotua simaa ja syötyä donitseja (tippaleipien tuuraajia) oikeen antaumuksella. Se vaan, että muut tässä talossa tais syödä paljon enemmän noita donitseja... Ite söin ehkä 3 ja paketissa on semmoset 16-20 kpl. Pikkuveli on tainnu käydä asialla... No eniveis, vapun jälkeen dippailtiin.

Lakkasin kynnetkin asuni mukaan. Mä muuten tykkään ihan hirveesti tosta pinkistä. Pinkistä värinä en oo koskaan tykännyt, mut toi lakka levittyy tosi tasasesti ja kuivuu sekunnissa.

t-paita Gina Tricot, musta neule H&M, mustat farkut H&M.

Joo, ehkä otan seuraavan kuvan hieman rauhallisemmalla taustalla...

Tossa kuvassa toi t-paita ja neule on niitä uusia. On tosi harvinaista, et mä ostin pinkin paidan! En ole ikinä tykännyt pinkistä, enkä tykkää vieläkään mut kyl toi menee. (Kuvaan on muuten eksynyt noi mun uudet ballerinat, mut kyl mul oli ihan mustat tennarit jalassa ulkona.)

Mä tiedän, mä pukeudun älyttömän tylsästi. Pitäis keksiä jotain jännää, mutta mitä. Se onkin jo vaikeempi kysymys. Hameista tai mekoista en oikeen tykkää, mutta nyt mulle on tullut ihme himo tunikoihin. Erityisesti mustan tunikan ja värikkäitten legginsien yhdistelmä miellyttää. Lisäks haluisin tällä hetkellä pitkän neuleen ja ison ruutupaidan.

Tässä muuten hiukan inspauskuvia. from we it