Huoh, jos nyt viimein onnistuis tän postauksen tekeminen, joka on jo myöhässä kahella päivällä. Mutta siis, aluksi ongelmana oli se, kun äitin tykönä netti ei toimi, joten bloggaaminen on siellä mahdotonta. Sitten aloin päivällä kirjottaa tekstiä, kun pääsin koneelle, jossa netti toimii. No onko edes yllätys, että säädin jotain omaa ja kaikki teksti katosi johonkin bittiavaruuteen.

Ja ihan selvennykseksi, edellisessä postauksessa mainittua "punaista asiaa" on nyt mahdoton esitellä täällä, koska tosiaan äidin luona ei netti toimi. Tai mikäs este siinä on sen suhteen, että kai mä ne voisin tällekin koneelle latailla, mut... Noh, koitan muistaa ottaa kameran ja kuvanliitäntäjohdon mukaan, ellei meillä siihen mennessä äitin luona netti jo toimi. 

Koska en pysty nyt oikeen mitään muuta kuvallista postausta tekemään, vois tehdä tämmösen vaatepostauksen taas. Kaivelin siis nelly.com:a ja sieltä poimisin tämmösiä mun silmiä miellyttäviä vaatteita.

Joo, erilaisiin legginseihin oon alkanut ihastua. Tommosiin leopardikuvioisiin ihastuin palavasti vasta tällä viikolla, kun oltiin äitin kanssa katselemassa mun huoneen verhokangasta Jättirätissä. Siellä myytiin valkosta, sinistä ja harmaata leopardikuvioista ohutta trikoota ja mä lupasin sille harmaalle kankaalle, että meen sitä kyllä vielä joku päivä ostamaan ja tekasen ittelleni legginsit (jotka itseasiassa taitavat olla nyt muodissakin - siis eläinkuosit). Ja tommoset vetskarilegginsitkin teen vaikka itse, jos ei kaupasta löydy valmiina sopivia.

Awwws, farkkumikrot. Mulla itseasiassa on tällä hetkellä kahdet tavalliset mikrot ilman mitään tuunauksia. Nyt meinaankin ennen kesän tuloa muokata jommista kummista mikroista joko revityt tai lahkeista rikkonaiset.

Ja pitkä neule on jo pitkään ollut kauppalistalla.